Labākie pārgājieni Penderas salā, BC

“Pasaule prom no tā visa” vislabāk raksturo sajūtu, kas rodas, atrodoties Penderas salā. Relaksējošā atmosfēra, skaisti parki ar pārgājienu takām un gleznainas akmeņainas pludmales piedāvā lielisku atpūtu ar daudzām āra zonām, ko izpētīt.

Penderas sala ir sadalīta divās salās – Ziemeļu un Dienvidu salā, un to savieno vienas joslas tilts, kas šķērso nelielu kanālu. Abās salās ir takas un vairākas publiskas takas, kur var piekļūt un izpētīt pludmales. Šeit ir labākie pārgājieni, kas jāpārbauda, ​​​​apmeklējot Penderas salu.

Normana kalns

Normana kalns, kas atrodas Bomontas līča salu nacionālā parka rezervātā, ir Penderas salas augstākais punkts. Pārgājiens līdz skatu punktam iegūst 200 metru augstumu virs 1,4 km (0,87 jūdzes) vienā virzienā un beidzas ar iespaidīgu skatu, no kura paveras skats uz Bedvelas ostu un pāri Ziemeļsalas dienvidu daļai.

Visizplatītākais maršruts ir sākt no Ainslie Point Road, bet pārgājieni var sākt arī no autostāvvietas tālāk uz dienvidaustrumiem no Canal Road. Takā no Ainslie Point Road ir daži stāvi posmi, taču tā ir diezgan gluda taka un viegli izsekojama.

Bomontas jūras parks

Bomontas jūras parks atrodas arī Bomontas līča salu nacionālā parka rezervātā un izmanto to pašu pirmo takas posmu kā Normana kalnu. Pēc pagrieziena pa labi pie krustojuma uz Beaumont, taka pakāpjas nedaudz tālāk, pirms strauji nolaižas uz Bedvelas ostas krastu, piedāvājot skatus no akmeņainiem ūdens ceļa atsegumiem. Taka iet garām diviem kempingiem, abiem blakus neticami gleznainām pludmales zonām.

Piekļuve Beaumont jūras parkam ir caur pārgājienu taku, kas sākas Ainslie Point Road, vai ar laivu. Lai iegūtu papildinformāciju par kempingu Beaumont jūras parkā vai piekļuvi parkam ar laivu, skatiet vietni Kanādas parki vietne.

Brooks Point reģionālais parks

Īsā pastaiga pa Brūkspointas reģionālo parku gandrīz nav klasificējama kā “pārgājiens”, jo tas ir tik īss, taču skati parkā ir tik iespaidīgi, ka tas ir jāredz, apmeklējot Penderas salu. Pēc izkāpšanas no īsās meža takas paveras plašs skats no bākas parka austrumu pusē uz Gowlland Point, kas atrodas rietumu pusē, pāri Robežpārejai uz Sanhuanas salām ASV. Ir arī daudz iespēju vērot dabu, tostarp krasta putnus un roņus, kas bieži apmeklē šo apgabalu, un, ja jums paveicas, vaļus, kas šķērso kanālu.

Brooks Point reģionālais parks atrodas netālu no Dienvidpenderas salas tālākā gala gar Gowland Point Road. Ja nakšņojat Poets Cove Resort & Spa, tas ir aptuveni 45 minūšu gājiena attālumā no Brooks Point katrā virzienā.

Džordža Hila parks

Džordžhilas parks, kas atrodas tālāk uz ziemeļiem North Pender salā, ir nedaudz nost no ceļa un nav apmeklēts tik bieži kā citi salas apgabali. Skati no augšas ir iespaidīgi, jo tie skatās pāri līcim Prevost salā, Salt Spring Island un Meinas salas virzienā. Pārgājiens ir tikai 1,7 km garš turp un atpakaļ, un paaugstinās 88 metri. Neskatoties uz nelielo attālumu, ir daži stāvi takas posmi, kas var būt slideni slapjā laikā vai pēc ļoti sausa laika. Takas apakšējā daļa ir nedaudz nelīdzenāka nekā citas salas takas, taču tas nav pārāk grūti.

Novietojiet automašīnu nelielā grants autostāvvietā uz Ogden Road un pārgājienā no takas Ogden Road un Walden Road krustojumā.

Menzies kalna skatu laukums

No Menzies kalna skatu laukuma paveras brīnišķīgs skats uz austrumiem uz Saturnas salu. Taka pakāpeniski kāpj cauri iespaidīgajam rietumu krasta lietus mežam un nonāk klints malā, piedāvājot neticamu skatu no augšas.

Taka sākas no strupceļa Hooson Road beigās, taču tā NE Sākas no takas ar norāžu stabu, tā sākas no citas takas tālāk pa kreisi. Kad esat nokļuvis šajā takā, visgrūtākais ir atrast pareizo krustojumu, kur doties pa kreisi, un tas ir atzīmēts ar nelielu koka zīmi, kas saka “Grooked Tree Lookout Trail”.

Atrodiet vairāk informācijas par citām Penderas salas pārgājienu takām un sniedziet detalizētu informāciju par katru no labākajām iepriekš minētajām takām.